פרויקט
הקו האדום

פרויקט הקו האדום

הקו האדום הוא קו הרכבת הקלה המתוכנן להיות המרכזי והראשון בארץ. אורכו של הקו הוא כ-24 קילומטר, מתוכם 12 קילומטר במנהרה. הקו יתפרס על חמש ערים ו-34 תחנות, מתוכן 10 תת-קרקעיות. פרויקט ניטור זה הינו מהגדולים והבולטים בארץ, חברת גבי שואף יחד עם חברת הניטור הספרדית Ofiteco ניהלו את כל מערך הניטור במקטע המזרחי, מרמת הגשת מסמכים לאישור (MOS, MSS וכו'), ביצוע מדידות בשטח, התקנת מערכות הניטור, תחזוקה שוטפת של המערכות, הפעלת מערכת אינטרנטית מותאמת (תחת תוכנה המאושרת ע"י נתע) ועד לרמת ניהול הישיבות בתחום הניטור וההתנהלות מול חברת נת"ע, ספיבק ו WSP החברות המפקחות.

בפרויקט הניטור החברה ביצעה התקנה של אלפי מערכות ניטור בהתאם לדרישות של חברת נת"ע, כאשר ההתקנות והמדידות בוצעו הן במנהרות והן מעל פני השטח ובתחנות התת קרקעיות.

כמו כן, במהלך הפרויקט הותקנו מעל 22 מכשירי מדידה (ATS) אוטומטיים, מעל 100 יחידות של אמצעים גיאוטכניים (אינקלינומטרים, אקסטנציומטרים, SG, טילטמטרים, מדי סדקים כו') ואלפי מערכות אופטיות.

הקו-האדום-פנימי