פרויקט שז"ר
בכניסה לירושלים

שז"ר בכניסה לירושלים

חברת אלקטרה נבחרה להקים חניון חנה וסע תת-קרקעי, בשדרות שז"ר בכניסה המערבית לירושלים, בהיקף של כ-320 מיליון שקל. החניון התת-קרקעי יכלול כ-1,370 מקומות חניה, הפרדה מפלסית ומעבר תת-קרקעי להולכי רגל. עבודות ההקמה צפויות להסתיים תוך 42 חודשים. הפרויקט הוא יוזמה של משרד התחבורה ועיריית ירושלים ומבוצע על ידי החברות העירוניות עדן ומוריה.

מנהרת שז"ר שהוקמה במהלך הפרויקט באורך של 250 מטר ובעומק של 30 מטר מתחת לפני הקרקע מובילה מצומת גשר המיתרים ועד לחיבור עם רחוב אגריפס. מעל תוואי המנהרה כביש ומבנים סמוכים החשופים לתזוזות ושקיעות כתוצאה מעבודות הכריה.

חברת גבי שואף נבחרה לבצע ניטור גיאוטכני בכביש ובמבנים הסמוכים מעל תוואי המהנהרה בכניסה לעיר למשך 3 שנים.

כחלק מהפרויקט ביצעה חברת גבי שואף ניטור מסיבי של הכביש והמבנים הסמוכים באמצעות מערכות ATS לכל אורך תקופת הכרייה. כל המידע הועבר אונליין אל חדר בקרה תוחזק למשך כל הפרויקט 24/7.

כיום ממשיך להתבצע הניטור של פירי הכניסה לעיר, תחת חברת לינום וספיבק.

פרויקט-שזר
נגישות